I'm still alive!

Hey yall!
 
Min uppdatering är ju i botten just nu då!
SKA BLI BÄTTRE!! Kämpa Lovisa!
 
Så vad har jag haft för mig i veckan då... Minne som en guldfisk! Men om jag skulle sammanfatta det då. Jag har solat mycket! Har varit jättebra väder här, vi pratar sol och 30 grader! Sen har jag hängt med Kaitlyn. Jag, Kaitlyn, Devyn och Chasidy åkte och åt efter skolan i torsdags, och gick i lite affärer och så. Sen i fredags åt jag på Buffalo Wild Wings. Just det, det var ju lite kul haha!
 
Så vi var på BWW: jag, dad, mom och Kenzie. Och kvinnan tog upp våra beställningar för dricka. Dad - beer, mom- nån beer, Kenzie chocolate milk och jag en Sprite. Sen frågade hon om vi ville att hon skulle se till att vi hade dricka hela tiden. Och isåfall vad. Så tittade hon på mig och frågade om jag ville ha nått (syftade då på alkohol) och dad sa typ: Haha ja det skulle hon nog, men hon kan inte.. Åh då brister servitrisen ut
"Oh!! Are you expecting????"
"Ähhh nej, jag är inte gravid... Jag är 17"
 
Haha så jag vet inte om jag ska ta det positvit för att jag tydligen ser äldre ut än 21 eller om jag ska bli förolämpad för att vara gravid.. Fast jag tänkte lite på det, och jag tycker nog åldern är vikigare, och jag hade ju en ganska baggy tröja haha....


Lördag var det Rivers and Spires. En festival downtown Clarksville med massa musik och sånt. Jag och Elian jobbade dock i ett bås med AFS. Catchade upp med några utbytis kompisar! Synd att man inte ser dem oftare! Sen på kvällen åkte vi hem till Bob för BBQ.
Sen när vi kom hem från Bob roade jag och Elian oss med att testa smink och frisyrer till prom, det närmar sig!!
 
Söndag kommer jag inte ihåg mycket från. Eller jo, vi åkte till Nashville och shoppade ju! Hur kunde jag glömma det! Hittade prom skor, smycken till prom, boots, och lite kläder! Yey!
 
Måndag solade jag haha, gjorde väl lite homework, Amber kom över för att hjälpa mig fixa lite med min prom dress. 
 
Igår, tisdag, så hade vi kör rep. Okej så lets just take a minute för det! Kören är sååååå fruktansvärt dålig att det är sanslöst! Jag skäms ju nästan alltså! Killarnas kör är dock värst! Jag trodde helt ärligt att de skojade.. men nej tyvärr inte. Sen är det typ 1000 solo-nummer av Seniors. Och det är som att titta på dåliga auditions i American Idol. Jag skojar inte ens. Så imorgon har vi konsert. Efter repet så hämtade Kaitlyn upp mig och Elian och åkte till starbucks för en study date. Sen när vi kom hem var Amber tillbaka med min prom dress och så åt vi, och jag introducerade henne till snapchat! Hoppas bara att hon använder det!
 
Sen idag, var jag med Kaitlyn och Devyn till kyrkan. Det var en ungdomsgrupp idag, så det var kul! Lite religiöst ibland för en svensk som jag. Men efter var det kul. Vi dansade och körde lekar och sånt. Och när jag säger dansar menar jag typ hip hop, daydancing (typ ni vet när man berättar en historia med dans) haha ja, jag vet att jag är dålig på att förklara! Men det var kul och alla går ju in för det "Leeeeets go giiiiiiiirl"
och just det! Pastorn var ju helt klart  #mancandymonday material!
 
Och nu har jag precis skrivit klart en uppsats inför imorgon! Så produktiv dag!
 
Ska försöka skriva lite varje dag istället för sånna här massiva inlägg. Men nu är ni i alla fall up to date!
 
Och ett grattis shout out till min underbara mormor som fyller år idag! Grattis mormor!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Bra inlägg!! Och det låter som att vi behöver skypa snart!:)

2013-04-25 @ 13:13:38
Postat av: Mormor

det verkar vara mycket mat och shopping
hoppas du får kul på balen.

2013-04-25 @ 15:44:20
Postat av: Liza

Du har ju blivit jätte brun, och jag är inte biter för det inte haha ;)

2013-04-26 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0