Torsdag och Fredag

Hollaaaa!
Duktig och uppdaterar nu igen!
 
I torsdags i skolan så började vi med att komma försent.. igen... Den här veckan har vi haft rätt många tardies, och veckan innan det ocskå, för det är en ny traffic lady som dirigerar trafiken, och hon gör ju inte ett bra jobb kan man väl säga. I onsdags var kön för att få en tardy hur lång som helst! Har aldrig sett den såå lång! Så vi fick skriva på en disciplinary behavior note eller nått sånt, så vi får väl se om det blir detention... 
 
Vi var tvugna att gå till the theater för att det var EOC i kemi. EOC ät end of course test som man tar i alla ämnen.  Men jag har ju inte kemi, så coach Chartrand (kör lärare) ville att vi skulle öva i the theater, alla som inte tog EOC. Så vi fick öva där inför andra elever som behövde vänta där tills provet var över. Så vi var inne där i 2 timmar. Och jag kan ju säga såhär. Har ju aldrig hört en sämre kör. Särskillt killarnas kör. Jag trodde helt seriöst att de skämtade, men tyvärr inte. Sen var det ju massa solo nummer av seniors också. Men jag har ju redan nämnt allt det här. Men nu var vi ju tvugna att uppträda inför andra elever...
När vi äntligen blev utsläppta pratade jag med Arielle som jag spelade fotboll med. Hon var ju en av de stackars själarna som behövde lyssna på elendet. Hon bah, "Jo, jag tror nog att till och med jag skulle kunna sjunga bättre än dem" Och jag svarade bara att "jo, jag tror att vem man än plockade ut i skolan skulle nog kunna göra ett bättre jobb"
Alltså jag menar ju inte att vara elak nu, men ni skulle hört hur bedrövligt det var!
 
Sen gick dagen ganska snabbt, korta lektioner! Och vi hade ytterligare en kör lektion, fast vi chillade bara i the theater och sjöng och uppträdde lite spontant!
Lyckades filma lite grann!
 


Tjejen som sjunger och dansar är Jeanettea, helt seriöst en av de roligaste människor jag nånsin mött! 
 
På kvällen sen hade vi konsert, gick ju ungefär som förväntat! The seniors överraskade Mr Chartrand med ett nummer för att tacka honom och han började gråta, det var ju faktiskt sweet. Men utöver det var det ju förjävligt. 
 
Idag har jag vart i skolan. Fixade mat inför prom i Culinary, som vi gjort hela den här veckan. Ms DelGandio var på väldigt dåligt humör för "some stupid kids can't measure properly" så hon behövde göra nya kakor. Vi frågade henne hur arg hon var på en skala mellan 1 och 10
"25! Sorry if I take it out on yall. I will let it go after a nap. Or a drink. Or actually two!" Haha poor ms D.
 
Sen efter skolan åkte jag hem, har målat naglarna, chillat framför tvn och nu ska jag gå och lägga mig för att vila upp mig inför imorgon!
 
Imorgon är det PROM!!! Så jag har en hair appointment runt 1-tiden och sen så på eftermiddagen, kvällen kommer Devyn och hämtar upp mig och så ska vi åka till the River och möta upp några andra och ta kort och sen åka och äta och sen åka till dansen och sen efter det after-prom på skolan. Det är en lock-in och är från 12 till 5 på morgonen och man är inlåst i skolan. Där det finns tävlingar och en DJ osv. Det ska bli kul! Är excited men stressad!
 
Och just det! Det ska spöregna HELA dagen och natten imorgon! kul.... så vi får se hur det blir med korten by the river. Man vill ju inte gärna att det ska se ut som man badat i the river innan....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kort,kort,kort vill vi se Lowwan! Kan inte titta på videoklippet.
Hoppas du får en trevlig kväll, det kommer hur som helst bli en upplevelse. Puss

2013-04-27 @ 07:01:58
Postat av: Liza

Ååh, ska bli så spännande att få höra hur du hade det sen! :*
Förresten, vad är en tardy? :)

Svar: tardy är en försening typ :)
Lovisa

2013-04-27 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0