Happy Valentine's Day!

Hej allihopa! Hoppas ni hade en bra alla<3dag!
Här borta, där ingenting är lagom, var det stort! I skolan var det nästan mer teddybjörnar än människor haha! Nej men vart man än tittade såg man folk med teddybjörnar, och då i alla storlekar... Och blommor, choklad, ballonger och kort! Några skåp var dekorerade, love was in the air helt enkelt..
 
Under 4th period sände de exit 8, skolans tv-program, och under förra veckan kunde man köpa floralgram och spela in en valentines hälsning. Så de delade ut blommor under 6th period och exit 8 sände ut hälsningarna. Vissa var riktigt roliga och andra var riktigt söta! Sen fanns det ju såklart det riktigt cheesey ones!
 
 
Under 5th period vilket är culinary arts gjorde vi inte så mycket, de hade lagat mat till lärarna under förra perioden och vi hade städ duty. Så vi städade upp i köket, sen hade vi typ 40 minuter när vi kunde bara sitta och prata eller vad som helst. Så det var ju väldigt bra! Sen när lärarna var klara fick vi gå dit och städa, som belöning fick vi då äta resterna på buffén! Mycket gott! Kyckling, ris, bröd och en cup cake american style! Så lunchen kunde ju inte vart bättre!
 
Sen hade vi bara två lektioner kvar och de gick hyfsat snabbt. Sen var det tennis, jättefint väder ute också, vilket gjorde det hela ännu lite bättre. Så jag passade på att sola benen lite, för just nu gör det ju nämligen nästan ont i ögonen när jag ser ner på dem, och jag vill ju inte att människorna på hawaii ska tappa bort mig i sanden....
 
Men back to tennis. Alltså jag är ju fortfarande ganska värdelös... Men det är ändå lite kul. Och jag hoppas att jag utvecklas sådär ganska hyfsat snabbt iaf. Om inte kommer jag bli en väldigt bra ball girl....
Och tjejerna i laget är väldigt snälla och speciellt coachen! Mitt nya smeknamn är då Sweden. Så man får ju höra "Way to go Sweden" "good job sweden" osv.

Sen tränar vi bredvid fotboll (soccer) killarna, som nu tydligen vet vem jag är också. Så även de ropar på mig haha! Jag är numer Sweden, men jag menar jag har ju blivit van vid att heta olika namn, Lovisia är då ett av dem..
 
Sen kom dad och hämtade oss och vi åkte hem där rosor väntade i mitt rum och sen kom mom hem med en liten present, med alla<3dag godis och ett fint kort och ett presentkort på starbucks! Thank you! Love you!
 
Öppnade ju också mitt paket från min familj i Sverige! Tack tack, ni är så söta såå! Jag ska följa reglerna också! Älskar er!
 
Och nu ska jag ta och städa upp i mitt rum, imorgon kommer nämligen en efterlängtad gäst hit! Woho!! Ska åka och plocka upp Hedvig på flygplatsen imorgon kväll och sen väntas några otroligt roliga dagar med massor av roliga planer! :D :D :D
 
Så min dag har helt enkelt varit awesome på alla sätt och vis! Är så glad att jag har så många underbara människor i mitt liv! LOVE you all!
 
det fungerar inte att ladda upp bilder nu, men de kommer!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en riktigt, riktigt rolig helg!

2013-02-15 @ 10:38:23
Postat av: Liza

En dag sent, men glad alla<3dag till dig med!

2013-02-15 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0