Tennis

Hej på er i kalla sverige!
 
Idag började tennis säsongen och det gick ju liksom lite som förväntat av en nybörjare. Bollarna flög lite högt och lågt, bokstavligt talat alltså! In i nätet och så lite utanför hela tennisbanan ut över stängslet, men ibland överraskade jag med en boll över nät och in på banan! Tummen upp på den!
 
Nej men det var kul, fast jag har ju en hel del träning att göra! Satsar på topp 9/10 (ja utav 14 tjejer) för då får jag nämligen en träningsoverall haha!
 
Det enda jag inte gillade var att man behövde vänta så mycket, och det faktum att jag faktiskt inte kan spela tennis. Några av tjejerna var rikigt duktiga! Men jag tycker nog ändå att det gick hyfsat för att vara första träningen! Coach Bryant visade de två andra nybörjarna hur man servar och lite sånt och jag gick dit själv och ba' skulle du kunna visa mig med haha. Så jag tar det som ett gott tecken, att jag inte ser så fruktansvärt dålig ut.
 
Men det kan nog bli kul! Tjejerna i laget verkar snälla, jag känner redan några från fotbollen och några från klasser. Men nu förväntar jag mig en öm arm imorgonbitti... Och sen är det ju mer tennis imorgon såklart!
 
Sen fick jag ett riktigt kul mail idag också!
http://www.belousa.com/downloads/Program_Hawaii_2013_mar_9.pdf 
 
och Alice jag öppnade din låda, TACK! <3 <3 <3 

Kommentarer
Postat av: Liza

Ååh, drömmen att åka till Hawaii ju! och snart får du göra det! Ta mycket kort både över och under vatten ;)<3

Svar: Ja det ska jag absoult gora! Jag har ju kvar undervattenskameran ni gav mig! Och jag tror min vardmamma har kopt en undervattenskamera ocksa, sa den ska jag anvanda med! <3
Lovisa

2013-02-12 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0