The Oscars!

Hello guys!
Jag tänkte bara göra en snabb uppdatering! Igår och idag har vi vart på jakt efter en prom-klänning! Och jag har nu hittat en! :D bilder kommer sen!
 
Sen har jag även gjort min läxa... och nu sitter jag framför tv:n och tittar på The Oscars! Lite stolt att det var en svensk som fick ett pris! Per Hallberg, sound editing av Skyfall! Sen blir man ju bara helt förälskad i alla fina klänningar, min prom klänning känns ju liksom som ingenting jämfört med deras!! 
 
Nu ska jag återgå till Oscars! Höres imorgon! Har lite frågor jag ska svara på! 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag undrar vilken organisation du åkte med? STS, EF eller någon annan? :)

2013-02-25 @ 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0