Veckans countrysång!

 
hej igen! Den här sången är väl en hel del country, kom och tänka på den för att vi sjöng karaoke på kören i fredags och den här sången var en av låtarna som spelades. 
 
Hela den här skolveckan var lite konstig, alla juniors hade writing assesments och därför var schemat lite konstigt, jag hade två lektioner varje dag i teatern, där vi tittade på film, skönt! Fast veckan har känts jäkligt lång i alla fall. På fredagen hade vi en kort dag, vilket var himla skönt. Igår var vi in till Nashville och shoppade lite, köpte lite sommargrejer till Hawaii! Igår var det precis en månad kvar till Hawaii, och precis 6 månader sen jag flög från Sverige. Kan ni tänka er att tiden har gått så fruktansvärt fort! Det kan inte jag!
 
Men jag taggar inför sommaren och Hawaii som bara den! Ska bli så underbart kul!
Fast först har jag en fullspäckad vecka framför mig!
Den här veckan som kommer börjar tennisen, nervöst är det, eftersom jag liksom aldrig spelat tennis på rikigt. Sen på onsdag ska vi åka in till Nashville och kolla på fotboll. US damlaget mot Skottland, ska bli såå kul! Och sen, det bästa av allt. På fredag kommer Hedvig hit! Galet att träffas efter 6 månader! Ska bli så kul!
Vi ska bland annat se på två konserter i Nashville, ha mello-kväll och be att  SVT play fungerar och fika såklart! 
 
Så min kommande vecka ser lovande ut!
Idag ska jag chilla lite mer och ladda upp för en ny spännande skolvecka........

Och min kompis från Italien skrev detta på facebook som cracked me up!

What people think about my weekends:
omg she's in America, she can go everywhere with her friends coz everyone has a car!!! Omg se's so lucky!!!!


How my weekends are: 
-what did you do today?
-uhm...well I took a shower
-....oh....
 
Ikväll är det Grammys galan på tvn också, så då ska jag sitta bänkad, med min frysna cheesecake som jag gjorde här om dagen! Hoppas er helg var lyckad och att söndagsångesten inte är allt för falig. Ska försöka bättra mig på bloggen också, lovar!
 

Skypade med denna lillasystern för nån dag sen!


Bokade min flygbiljett till Hawaii också! Närmar sig!


Och åt frukost på Starbucks igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0