What's up!

Hatar den hälsningsfrasen btw! Vet liksom aldrig rikigt vad jag ska svara... Står liksom där och känner mig dum... 
 
Hahah anyways... igår kväll var jag på skolan och kollade på basket och idag har jag varit med Catelynn och Elian på IHOP (International House Of Pancakes) Det är nämligen internationel pancake day! Och det firades ju såklart med gratis pancakes på IHOP. Vi väntade i säkert 40 minuter på ett bord. Men gratis är gott!
 
Väldigt trevlig kväll, och vi träffade Amy, Becca och Dakota på vägen ut hahah, fler än oss som var sugna på lite gratis mat helt enkelt!
 
Nu har jag suttit och tittat på Pretty Little Liars. Är helt såld på den serien, och läxfri kväll är ju en garanterad netflix kväll!
 
Och var även duktig och var ute och sprang idag, men jäklar va jobbigt det var! Fast det var varmt och skönt ute! Konstigaste vädret här i TN. De senaste 3 veckorna har vi hunnit med allt från snö till 20 grader!
 
Och bara 10 dagar kvar tills Hedvig kommer hit nu!!!!!! är jag excited eller vad??? :D:D
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina träningskläder du har.....

Svar: Tack!:D
Lovisa

2013-02-06 @ 15:40:04
Postat av: Stephanie - collegestudent i usa

Älskar tröjan! Åh va skönt det måste vara avtunna springa ute! Vi har -10 idag och snöstorm... Inte direkt springväder.. Haha

2013-02-10 @ 18:15:32
URL: http://Stephaniejf.blogg.se
Postat av: Stephanie - collegestudent i usa

Älskar tröjan! Åh va skönt det måste vara avtunna springa ute! Vi har -10 idag och snöstorm... Inte direkt springväder.. Haha

Svar: Åh tack! Den är faktiskt från Forever 21 :) Haha ja det är skönt! Vädret är bra konstigt här dock! De senaste veckorna har vi haft, tornados, regn, sol och 20 grader och lite snö! Allt möjligt med andra ord!
Lovisa

2013-02-10 @ 18:15:34
URL: http://Stephaniejf.blogg.se
Postat av: stephanie

Haha, ja vi kan ha snö och nästa dag kan vi gå runt i shorts men det är verkligen inte så där konstigt och extremt :) haha, best of all words I guess ;)

2013-02-11 @ 03:07:05
URL: http://stephaniejf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0