att två timmar kan göra så mycket

Hallou
Idag var skolan 2 timmar delayed pga flooding! Så alla lektioner var 30 minuter! Underbart! 
Fick nyss veta att vi även har 2 timmar delayed imorgon pga isiga vägar! YEY!! Ber för att skolan ska vara stängd helt dock, bara att vänta och se!

 
Tydligen är amerikaner (som bor i södern) urusla på att köra bil när det är isigt oc hsnö, så då stänger skolorna igen! Lite skillnad mot Sverige! Tänk om vi skulle ha snowdays!

Anyhow, skönt var det iaf, kunde ta det lungt i morse, gjorde smoothie och rostade mackor gjorde lunch och allt utan att stressa! För att gå upp 1 och en halv timme innan jag måste gå till skolbussen för att kunna ta det lugnt om man går upp klockan 7, men inte klockan 5!
 
Fick också veta idag att Hedvig får följa med mig till skolan, fick godkännande av rektorn, så det ska bli så kul att visa henne Rossview! :D
 
Nu ska jag fortsätta titta på massa roliga video klipp innan jag tar tag i läxorna!
 
Det här klippet är väldigt populärt och omtalat här just nu!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken skillnad i vädret ni har?! Från sommar till vinter på några dagar. Här är det stadig vinter, har precis ägnat en timme åt att skotta snö. Tyvärr yr snön, så det är bara på det igen om en stund! Men det börjar bli ljusare och ljusare på em, härligt!

2013-01-15 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0