En annan dag i USA

Hej på er!
Har egentligen inget speciellt att skriva om, men just nu har jag gjort klart US history läxan och ska ta tag i US government läxan. Tittar på American Idol också, gillar dock inte nya juryn med Nicki Minaj och Mariah Carey, asdryga ju! Och lite mycket snyft-tv som du skulle sagt mamma.
 
Skolan var lite som vanligt, hade ett matteprov som gick ganska bra. Sen hade jag web design, roligaste ämnet! 
Sen kör och sen us government. Efter det hade vi culinary arts och vi lagade pasta carbonara, en kille skar sig i fingret och svimmade.. mest ineressanta på hela dagen haha... Sen hade jag engelska och us history. Skolan här är väldigt samma sak varje dag, så därför skriver jag inget om det. Men om det är något ni undrar om så får ni gärna fråga.
 
Imorgon ska vi förmodligen på skolans talant show, ska bli jättekul!
 
Och just det! Jag har så noll koll på vad som händer i skolan typ. Tydligen hade det varit nån försäljning av t-shirts med Mr Martin på magen och Have A Nice Day! på ryggen. Oj vad jag hade velat haft en sån! Mr Martin är en av rektorerna och den absolut trevlgaste och gladaste människan jag NÅGONSIN mött, därav tröjan!
Missade homecoming tröjan och warfield tröjan också, så nu har jag sagt till Catelynn att säga till mig varje gång de säljer en tröja haha!
 
Och just det! Det är ett möte för de som är intresserade av att spela tennis imorgon efter skolan så ska väl gå dit och se hur det ser ut, så får vi se om det blir nått eller ej:) 
 
Nu ska jag återgå till läxorna, min varma choklad och mina kakor som jag bakade idag! 
Hörs senare!
 

me and Catelynn on the bus!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter kul med tennis. Vad synd på t- shirtsen, hade varit häftigt med rektorns....

2013-01-18 @ 05:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0