Från sommar till vinter

Ja ni, vädret är bra konstigt här! Förra veckan sprang jag ute i linne och shorts och nu är det väldigt kallt! Eller ja väldigt kallt för att vara här då! (-1 , -2 grader)
 
Vart nyss early dismissed från skolan, en timme. För vädret kommer bli värre i eftermiddag. Det ska bli icestorm här i kväll/natt och fingers crossed att vi är out of school tomorrow, lärarna trodde det!! 

Vi började ju skolan två timmar senare också! Såå skönt! Men fett ovärt att ens gå dit idag när vi missade 3 timmar! Men bättre än en lång dag!
 
 
Synd att basketmatchen blev iställd ikväll dock, hade varit kul! Men den är rescheduled så det är lungt haha!
 
Och de två försenade timmarna imorse spenderade jag med att skypa med Hedvig, som var i skolan och hade haft finals och nu dötid. Ska bli så kul när hon kommer hit och får vara med i min skola! :D
 
Och något annat jag är super excited över är HAWAII!!
Det närmar ju sig!
 
Och en sak till... Jag hade en såndär jobbig stund idag när jag insåg att jag inte kom på det svenska ordet för abusive! Kommer fortfarande inte på det! Får bli en google translate på den! Är inte det sjukt!
 

Update
 
Misshandlande var det ja! kom inte på det för mitt liv! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0