Fredag och Lördag

Halla'
 
Igår (fredag) så var jag på ett möte för tennisen. Trodde att det bara var lite info och sånt men jag är nu uppskriven i laget, eller ja jag måste ju klara av try outsen först. Vi börjar träna den 11 februari och kommer träna i några dagar innan tryoutsen! Och det är ju en jäkla tur eftersom jag då inte är ett tennisproffs, eller ens i närheten av en tennisspelare! Så jag hoppas ju innerligt på att jag kommer med i laget åtminstonde! För det skulle ju vara himla kul att spela och framförallt att få ha tenniskjol och såna fina träningskläder!
Men som blivande tennisspelare så måste jag först införskaffa mig ett racket....
 
Men det kändes iaf bra, coachen verkar rätt så bra och tjejerna i laget verkar också snälla! Är excited!
 
Sen på kvällen mötte jag Molly, Rachel och Jasmine och tittade på Rossview Talent Show! HImla bra var det, blev rikigt imponerad! Och det är kul att gå på skol event! Det är det som är det bästa med high school! Man träffar så mycket människor och det är sån spirit! Blir basketmatch på tisdag förmodligen! :)
 
Men tillbaks till talent showen. Den var ca 2 timmar och det var lite blandat, allt ifrån sång och dans till gymnastik. Och det finns många talangfulla människor på min skola indåg jag!
Filmade litegrann, sen tog minnet i telefonen slut...... Antar att jag helt enkelt har agerat turist en aningen för mycket.
 

Det här är Cory och en sophomore som jag inte kommer ihåg namnet på.. Men de var jäkligt bra iaf!


Och det här är Kyusok!
Och det här var finalnumret, Kyusok och Grace och sen alla deltagare till Gagnam style! En sång som skolan har gjort mycket med under 2012. Varje torsdag visas Exit 8 på skoltvn och det är ett program med filmer och info och sånt av skolans tv-klasser. Det brukar vara roligt och de har haft nån video när de lärt några lärare dansa till den låten, de har haft människor som hoppat fram när de ska ställa frågor. Det var det roligaste! Människorna trodde att de skulle svara på frågor till en superhero trivia men istället hoppade en människa upp bakom en pappersfigur och skrämde livet ur dem! Mrs Joosse och Mr. Sensabaugh vart otroligt rädda iaf! 
Anyways, under hela kvällen visade de såna roliga klipp och sånt! Mkt lyckat!

Och insåg att ni förmodligen inte förstår ett ord av vad jag pratar om, men men... Iaf så tog min telefon slut på minne i denna film som ni kunde se.. mkt synd.
 
 
Och idag så skypade jag med Hedvig, tittade på senaste avsnittet av Greys och sen åkte vi och bowlade, jag förlorade tack och lov inte! Men jag vann ju heller inte över min 4-åriga lillasyster så jag har väl lite att träna på...
 

Hahaha funniest picture! Wonder what she's thinking (What the heck r u doing sissy?) Haha cutie!


Amber, Elian and I



Imorgon så är det dags för mid-stay orientation i Nashville! Kan inte fatta att man redan är halvvägs! Helt sjukt ju!! Men förtst har jag lite läxor att ha tag i! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0