IHOP

Hey guys!
 
Idag har jag checkat av en annan sak på måsten i USA. Vi var nämligen och åt middag, eller Brinner som det kallas (breakfast for dinner) på IHOP (International House of Pancakes).
 
Jag tog en New York Cheese cake pancakes. Alltså 1. Jäklar va gott och 2. Jäklar va mycket mat! Det var fyra pannkakor med grädde, jordgubbar och cheesecake bitar i sälva pannkakan! Jag orkade äta två, och då var det mat koma deluxe! Alltså förlåt, men inte konstigt att det är så mycket övervikt i amerika. Portionerna var ju löjligt stora!! 
 
But over all! Very delisious, hope we will go there again soon *hint, hint mom* ;)
 
Hittade också Swedish crepes på menyn, eller pannkakor som vi då säger, med lingonsylt! Tyckte det var lite kul! Jag gjorde pannkakor (svenska) igår, och Kenzie är ett fan av dem! Stolt svensk.. haha men vilket barn tycker inte om pannkakor liksom, det är ju idiotsäkert! 
 
Sen gjorde jag min läxa, duktig tjej.. Men det finns risk för isregn i natt/morgonbitti, så jag ber till Gud att det blir en snow day! Jag har nämligen 4 prov imorgon, i English, US govt, US History och Math, som jag inte är rikigt föreredd i.... SÅ PRETTY PLEASE, SNOW/ICE-RAIN OR WHATEVER!!!
 
Okey, that's all, good night!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lova mig att du aldrig mer sitter på utvecklingssamtal och har som mål att planera läxläsning/prov lite bättre. När du till och med ber till högre makter, om att skolan ska stänga så du kan skjuta upp pluggandet lite till....Kram

2013-01-25 @ 07:52:52
Postat av: Mormor

Pannkakorna såg smaskiga ut men jag
föredrar nog svenska pannkisar. Du tjejen
du fixar proverna fast du är dåligt på-
läst utan snow/ice-rain.
kram

2013-01-25 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0