Living in the movies!

Okej jag är ledsen men det får bli imorgon! Detta är vad som händer om man skjuter upp saker (note to self)
 
Kan väl snabbt nämna att det idag var 3 fights i skolan! En på morgonen, som ALLA pratade om hela dagen, missade tyvärr själva slagsmålet dock... Och en till utanför bussarna på väg hem, såg åter igen inte själva slagsmålet men jag hörde det allt haha! Och det var liksom som i filmerna! Alla i bussarna hängde ut genom fönstrena och folk liksom flockades runt de som slogs! Och det tredje vet jag inte ens om det tog plats, men ryktet säger att det gjorde det, fast jag skulle nog säga 2 fights idag iaf! 
 
Sen var jag på basketmatch! Amerikansk film nummer 2. Tyvärr förlorade både tjejerna och killarna, fast killarnas match var mer spännande! Alltså jag älskar att titta på basket! Så himla kul sport!
 
Och nu ska jag plugga US govt. antar att det är det som klipps ur de där high school filmerna....
 
Så håll ut kära läsare! Imorgon! 
Och tack tack tack mammi för det oväntade brevet!
 
Och det kommer ju vara morgon när ni i sverige läser det här sååå........
 
GRATTIS MIKAELA!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela *Birthday guuurl*

TACK TACK TACK TACK LOVISA!!!! <3 <3 <3

2013-01-31 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0