Getting Closer

Hej på er! 
Tiden bara flyger iväg! Och om 5 dagar gör jag det med!
 
Igår var jag och Elian på vår final shopping tur! Gjorde ju packnings problemet 10 gånger värre.... Men det var det ju värt haha! HIttade massa bra saker till mig och min familj! Sen var det ju ett stort fett plus att typ alla affärer hade största rean! Victoria's Secret included!
Sorgligt att det var sista shopping rundan i Opry Mall! Har ju blivit lite som ett andra hem för mig och Elian hahaha! 
 
 
När mom plockade upp oss så åkte vi till Sam's Club och köpte lite mat. Mat som vi ska ta med oss hem! Elian var typ
"Vill du verkligen köpa mat och sånt redan???" 
"Men Elian vi åker hem på söndag, det är inte jättelångt i förväg...."
"Shit! Säg inte så!!"
 
Så som ni kanske kan se, så är det overkligt som attan! Fattar verkligen inte att jag åker hem på söndag! Det är sååååå mycket blandade känslor! Året har gått så fort! Jag känner mig oerhört nöjd med mitt år, och redo att åka hem! Men jag kommer sakna allt och alla sååå mycket! 
 
Jag började även att packa igår kväll! Gick faktiskt mycket mycket bättre än förväntat! Fick ner väldigt mycket i min första resväska! Ska köpa en till och jag känner mig okej lugn, tror jag kan få ner resten i handbaggage, exra resvöskan och min handväska! Kanske en box som får skickas hem, men det är ändå ganska bra!
 
Ska svara på frågestunden också, men det kan ta ett tag. Ha tålamod med mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0