Lunch with my girls!!

Halli hallå!
Idag började jag dagen med att sola och simma lite i poolen. Vid 12-tiden kom Chas förbi och hämtade upp mig, vi åkte till Rafferty's för att äta lunch med tjejerna! Mycket trevligt och roligt att träffa alla igen!
Kommer sakna dem sååå mycket! Men behövde bara säga hejdå till Micala, de andra kommer jag träffa igen på fredag! 
 
Efter lunchen åkte vi till the mall och gick runt där ett tag och smälte maten innan vi åkte till Berry Bear för lite froyo! Heavenly froyo, som jag kommer sakna dig!!

När vi var klara med det åkte jag, Chas och Elian för att hälsa på Kaitlyn på Kroger! Den tjejen har jobbat hela sommaren!! Men vi ska träffas imorgon kväll innan hon åker iväg! Usch, vill inte säga hejdå till henne!!!
 
Nu börjar det verkligen verkligen verkligen närma sig!! Känns så ofattbart och overkligt att säga hejdå till alla människor här! 
jag, Micala, Nichole, Chas, Elian och Taylor

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag förstår att det känns konstigt det tycker vi också, har svårt att fatta att tiden går så fort
Har du verkligen shoppat färdigt? det finns inte
så mycket här i Svedala att handla
Kram

2013-06-20 @ 13:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0