Med VARMA hälsningar från Florida!

Som rubriken lyder är jag nu i Florida! Kom hit vid 3-tiden på lördag eftermiddag! Bilturen gick bra, och var btw bara 10.5 timmar. 
 
För att snabbt summera ihop de senaste dagarna.
På söndagen åkte vi och hämtade upp Hedvig på flygplatsen i Tampa, åkte till Clearwater och gick runt och kollade i lite surf shops osv, sen åkte vi till the Sponge Dock. 
Sponge Dock är en "Grekisk" stad där de säljer svampar (sponges) och man kan äta mycket sea food osv. Vi åt middag där och jag bockade av ytterligare en sak på min bucket list. Äta ostron. Var väl inte jättegott... Mer gagging reflex... Men nu har jag gjort det. 
Sen på kvällen var vi hemma. Spelade pool, pingis och sånt. Rolig kväll.
 
Igår (måndag) hängde vi vid poolen på förmiddagen, sen vid lunch åkte vi och spelade minigolf. Jag visade ju upp mina skills i det och tog hem förlusten. Fick smeknamnet the psychotic player, då alla fick lov att vara redo att ducka för flygande golfbollar. Men kul var det och vi matade små alligatorer också!
 
Sen åkte jag och Hedvig med mom och handlade och på kvällen hade vi picnic i en park i närheten och grillade och spelade volleyboll. 
 
Och idag då... Det får bli ett eget inlägg!

Hur normala människor spelar minigolf:


Och hur jag gör det:
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, tag mycket kort från clearwater. Jag har också varit i spongevillige mm. Men det var typ 30 år sen... Vilket otroligt sammanträffande! Njut, njut, njut. Jag kan inte låta bli och tänka på allt du får vara med om, fantastiskt!!

2013-06-12 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0