Hawaii inlägg!

Okej hej på er! Nu har jag varit otroligt duktig och skrivit inlägg om hela hawaii resan! Tog mig i princip hela dagen, no joke! Så Det börjar med inlägget som heter ALOOOOOHA! Dag 1... 
och fortsätter sedan med ett inlägg för varje dag! Så det finns mycket att läsa och titta på! Så jag skulle börja från rätt inlägg om jag vore ni och gå i rätt ordning. Titta i menyn till höger om alla inlägg inte syns på en sida, för som jag skrev, det finns MYCKET att läsa!! 
 
Har också gjort en till Kategori som heter Hawaii <3, där kan ni hitta inläggen om Hawaii!
 
ALOHA

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag dör typ när jag läser dina inlägg om Hawaii! Vill oxååå! Det sista inlägget när alla skulle ta farväl fick mig nästan att börja gråta haha :) Länkade till denna kategori i ett inlägg på min blogg som kommer upp imorgon :)

Svar: Haha, ja det var AMAZING! Kan verkligen rekommendera dig det, om du har möjlighet:) värt varenda timme som jag jobbade och allt jag behövde säga nej till för att spara ihop pengar! Okej va roligt! :)
Lovisa

2013-03-26 @ 17:45:38
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: Mamma

Vad kul med alla foton!

Svar: Visst var jag duktig? ;)
Lovisa

2013-03-26 @ 22:34:06
Postat av: Helena

Helt fantastiskt! Vilken resa, vilken upplevelse. Ha det bra. Kram

Svar: Ja, det var verkligen helt otroligt!:D Tack detsamma! Kram!
Lovisa

2013-03-27 @ 08:21:45
Postat av: Liza

Så himla kul att få läsa om din resa! Verkar ha varit helt magisk, och jag kan ju säga att jag inte alls är avundsjuk på dig, eller inte. :*

Svar: Det var det verkligen! Får prata mer om den när vi skypar! haha du får ha som mål att åka dit du med! :*
Lovisa

2013-03-27 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0