HAWAII TOMORROW!!!!!!

Hej och förlåt!!! Jag har varit en fruktansvärt dålig bloggare på senaste tiden! Det har dock hunnit hänt en hel del! Men jag får helt enkelt ta upp allt sånt om en vecka, för imorgon bitti (klockan 5) så åker vi mot flygplatsen för att åka till HAWAII!!! Ska bli underbart! Jag ska alltså åka dit på en resa för utbytesstudenter, med BELO USA! Vi ska vara där en vecka och ha det alldeles underbart!

Har dock varit sjuk denna vecka, hade feber imorse, men mår mycket bättre nu, och ser fram emot veckan!!! 
 
Förlåt att inlägget blir väldigt hastigt, men som sagt ska jag upp klockan 4 imorgonbitti och klockan är nu 10 (22).
 
Vet inte hur det kommer bli med uppdateringen, men instagram är nog det snabbaste sättet att hålla koll på mig! Eller den här bloggen som kommer skrivas av utbytesstudenterna jag kommer vara med, kanske till och med ett inlägg från mig, vi får se!! http://belohawaiiexpeditionmar2013.blogspot.com
 
Men jag LOVAR er massa roliga inlägg när jag kommer tillbaka och MASSOR av bilder!
 
Puss puss! ALOHA!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: tova

hur mycket kostar det att åka till hawaii? :)

Svar: Själva avgiften är ca 8000 kronor och sen måste du betala själv för flyg, mitt kostade typ 1000 dollar, vilket är ungefär 7000... Men sen ingår i princip allt, hotell, frukost, middag, alla aktiviteter (förutom en optional) och buss och allt sånt! Fast du måste själv betala för lunch och alla personliga inköp, som shopping och sånt, men det är ju ganska självklart! Så det är väldigt dyrt! Fast om du har möjligheten så tycker jag verkligen verkligen att du ska åka! Jag sparade och jobbade jättemycket för Hawaii-resan! Och det var verkligen verkligen värt det! Ångrar ingenting!
Lovisa

2013-03-09 @ 11:34:46
URL: http://usatova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0