Foam Fest!

Igår var vi med i Foam Fest! Ett mud run och foam run! 
Vi åkte hemifrån 6.30, för vår starttid var klockan 8 på morgonen! 

Det var ett väldigt roligt lopp! Med skum, mud i överflöd eftersom det regnade! Man sprang igenom vatten och lera, skum och i hoppborgar och allt möjligt! Det var väldigt väldigt kul! Fast det var kallt som attan! Är ju så dålig på att förklara, men här är en film om det!
 
 
Det var jag, Elian, mom och mom's jobbarkompis Jen som sprang (eller ja vi gick väl ganska mycket också haha) Dels för att det är svårt att springa i lera, man halkar lätt och skorna sitter mer eller mindre kvar i leran! Sen har ju jag inte tränat på ett tag, så jag tyckte det var helt okej att gå!
 
Man blev lerig, skummig, blöt och illaluktande, men det var väldigt roligt! Önskar att det hade varit lite varmare dock! Och i slutet var det värsra rutschkanan, 40 ft. Och brant som attan! Jag flög bokstavligt talat ut i poolen som var nedanför! Sjukt kul! Sen när vi kom i mål fick vi medalj, t-shirt, vattenflaska och snacks! 
 
Tacka mom's jobbarkompis för korten haha, för hon hade med en vattensäker kamera!



Sista "hindret"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så häftigt, det dör skulle jag vilja göra!!

2013-05-05 @ 20:44:41
Postat av: amanda welander

Jösses vad roligt!! Jag har fått placering i Minnesota, vet du om loppet anordnas där också eller är det bara i Tennessee?? :)
skulle vara sjukt kul att vara med på nämligen, och vore nog inte omöjligt att få med min v-familj då de brukar va med i runs!!!

Svar: Nej va kul! Grattis! Ja de flesta lopp brukar anordnas runt om i USA, så det kommer definitivt finnas roliga runs där du bor också! Jag kan verkligen rekommendera the Color Run och Foam Fest! När åker du till USA?
Lovisa

2013-05-05 @ 21:44:36
URL: http://aboutamanda.se
Postat av: Amanda

Tack, känns jättebra! Ja jag såg bilderna du la upp från color run också, verkade sinnessjukt kul!!
Förmodligen åker jag redan 24 juli, så det är inte alls långt kvar, väldigt spännande!

Svar: Jag förstår det! Men gud va spännande!! Är lite avundsjuk på dig haha! Du får ha det såå himla bra, och tveka inte att ställa mig frågor, även under året!
Lovisa

2013-05-05 @ 23:34:34
URL: http://aboutamanda.se
Postat av: Mormor

Det verkar jättekul här får vi nöja oss
med vattenruschbanan på Lögarängen

2013-05-06 @ 13:59:14
Postat av: amanda welander

tack, ska ha det i åtanke!! :)

2013-05-26 @ 14:18:04
URL: http://aboutamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0