Last day of Rossview High School!

OMG!
There's nothing else to say. I cannot believe that I'm completely finished with high school now. It's 10 am. and I'm back from school after taking my final exam in Govt. (the only one I had to take). I don't have to come in for more exams and that means I'm done! I feel kinda sad tbh. Like I wrote in my sentimental post yesterday! It's so weird, knowing that I might never see those ppl again! 
But hey! I'm on summer break!! (even though the pouring rain outside doesn't exactly give the right feeling..) But I have so many fun plans for this summer, and I will truely enjoy it!!
 
Here's some of the pics I took yesterday!
 
First period - Algebra:

Heaven'leigh, jag, Faith, Nichole, Elian och Alora

Kommer sakna denna tjej massvis!

Heaven'leigh

Hela 1st period!

Third period - Choir:

En av världens snällaste tjejer, Jasmine!

jag, Jasmine, Neesa, Elian and Tomasina

Sherri! Hon är med i ett band och har spelat några av sina låtar för oss! Sjukt bra och sitter kvar i huvudet i veckor!

no comments haha!
Det här är Jeanette'. Helt seriöst en av de roligaste personerna jag träffat i mitt liv!


klassrummet!

Coach Chartrand! Kör lärare och Soccer coach!


Fourth period - Government:

Taylor, jag, Elian och Elizabeth

Amanda, jag, Armani och Kandice

Lexie och Shasta! Kommer sakna min govt. class! :(

Fifth period - Culinary Arts:

Kommer sakna dessa brudar otroligt mycket! Sidney, Kaitlyn och Payton


Och mina culinary buddies! Tori och Sydney!

Tori! Min culinary och lunch buddy!

Sydney!!

jag och Kachine

Jag och Payton! Kommer sakna henne en massa! Spelade fotboll tillsammans också!

Världens go'aste tjej, Sidney! 

Sixth period - English:

Älskar den här bilden! Elian, Mr. Martin, David, Matt och jag.
So typical 6th period! Och Mr. Martin som kan få vem som helst på bra humör

Bästa engelska läraren, Mrs. Joosse

David!

Världens bästa rektor! Mr. Martin! Kommer sakna honom sååååå mycket!!

Seventh period - US History:

Helt klart världens bästa och roligaste klass och lärare! Älskar dessa människor så mycket! Jag kan räkna de tråkiga lektionerna på fingrarna!! 

Rachel!<3

Jessica, Elian, Samantha, jag, Alyssa

Jessica!

History buddy! Sam!

Jag och min kompis Taylor! Träffade henne ganska nyligen, på prom! Sååå synd att vi inte blev kompisar tidigare! Such a sweet and wonderful girl!

Jag och Adri! Spelade fotboll tillsammans! Also such a gorgeous and sweet girl!!
 
I will miss everybody like crazy!!! But I'm so glad I met them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0