Senaste

Hej på er! 
Sitter just nu i min 3rd period class, kör. Den här veckan har vi EOC (End Of Course Tests) Så schemat är lite konstigt. Ska vara här inne i 2 timmar, så vi tittar på Grease! Men jag tog med min dator till ett projekt i 4th, så jag utnyttjar det faktum att vi har en sub och använder den här med! Tyvärr är dock facebook blockat...
 
I måndags hade jag english eoc, tror det gick okej, igår var det us history eoc och det var väldigt lätt! Idag är det inget test för mig, men imorgon är det matte! FAIL!
 
Igår kväll var jag och tittade på soccer och baseball på skolan. Regan hämtade upp mig vid 7 och så åkte vi och tittade på första halvleken av killarnas fotbollsmatch (semi-final) Där träffade vi massa folk och sen gick vi över till baseball matchen. Det var ganska kallt dock, fast jag hade tur att Katie var där och var smart nog och tog med en stor filt och ett paraply haha! Vi vann båda matcherna också, så det var ju kul! Rolig kväll helt enkelt! Men jag tog tyvärr inga bilder...
 
Nu ska jag återgå till Grease! Men imorgon väntas midnattspremiär av Great Gatsby med Kaitlynn, Chasidy, Taylor och Sidney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0