Texas!

Hej på er!
Hemma från Texas nu! Eller jag kom faktiskt hem natten mellan söndag och måndag, runt 3 tiden. Lång biltur som sagt... ca 13 timmar! Men jag fick hela baksätet för mig själv och kunde i princip ligga raklång, vilket var ganska så uppskattat! 
 
På lördagen var det bröllop som gällde! Vi gjorde oss redo och fina på hotellet och sen bar det av till en vingård mitt ute i ingenting för Chris and Emily's bröllop (Chris är min värdpappas kompis). Ceremonin började 6.30 och hölls utomhus under ett tak typ, med öppna väggar. Det var som att komma till Italien typ. Själva ceremonin var väldigt kort, men det var fint! Sen efter det var det lite ost och frukt och vin innan middagen serverades i ett annat rum på vingården. Det var väldigt god mat och fina tal. Speciellt från brudens dotter som fick många i tårar!
 
Efter det hade platsen för ceremonin blivit ett dansgolv och det var linedancing såklart! Texas hallå!! Förstår dock inte hur de kan vara så bra på det! Riktigt coolt att se dock! Så vi dansade lite och sen fanns det ett photobooth där man kunde ta roliga bilder och så printade det ut dem och satte in dem i en gästbok som brudparet fick sen och så fick man behålla en kopia! 
 
Men allt var över ganska snabbt! Men det var en lyckad kväll, även om jag kände mig som en wedding crasher i början när man liksom åt och drack utan att riktigt ens veta vem det var som gifte sig hehe... 
 
Vi åkte hem till dom dagen efter dock för att hjälpa dem med lite av deras saker och sånt och de är verkligen ursnälla och gulliga! Och framförallt ett rikigt fint par! Dessuto är ju bröllop så himla fina i sig! Så det var en lyckad resa! Tog dock inte så mycket kort! 

Brudparet!!
 

Sandi och Will

Jess

sötaste lillkillen vid vårt bord!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha, ha älskar skämt korten, humor!

2013-05-29 @ 09:37:44
Postat av: L

Hej!
Har du med dig din skoldator ifrån Sverige? Eller vad har du för dator? :)

Svar: Jag har med mig min egen dator, en mac :)
Lovisa

2013-05-31 @ 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0