What up doe!

Heyyy yall!
Sitter i soffan, ovanligt tidigt för att vara mig och ingen skola! Klockan är bara 8, och jag har sommarlov! De senaste dagarna har jag haft lite roliga saker för mig. Vi Kan väl börja med lördag, då jag, Jess, Elian, Dad och en tjej som heter Alyssa (stavning på den...) åkte till Nashville för att titta på musikalen the Lion King! Vi alla tyckte den var hur bra som helst, förutom dad då haha! Sen efter det åkte vi till Opry Mall för att äta på the Macaroni Grill och möta upp mom, Kenz och Elin. Mom hade varit och plockat upp Elin från flygplatsen. Deras utbytesstudent från Norge som bodde här för två år sen! Kul!
 
Sen i söndags var det superfint väder, väldigt väldigt varmt, och HUMID!! Så det blev ett premiär dopp i poolen! Men innan det åkte vi (jag, jess, elian och elin) till target och starbucks!

Igår var vi (jag, jess, kenz och elin) först och åt lunch på Chipotle (en mexican restaurant). ÄLSKART!!! Typ mitt nya favorit place!! Sen åkte vi till Walmart, plockade upp ett kort jag printat ut och köpte en ram. För jag hade lovat Mr. Martin att ge honom kortet på oss så han kunde sätta upp det i sitt kontor! Sen åkte vi mot skolan för att Elin skulle kunna säga hej till sina gamla lärare. Men den otrevliga kvinnan i the office lät oss inte gå in, för det var finals. Hon lät oss inte ens träffa rektorn, vilket är väldigt konstigt för jag är säker på att han hade velat träffa elin. Han är ju världens snällaste!
 
Men vi smög in nån minut innan klockan ringde och sen när den gjorde det gick vi till hennes lärare iaf. De blev jätteglada över att se henne. Jag hann också säga några sista hejdå till mina lärare, och ge fotot till Mr. Martin! Han blev såå glad! Sen efter det åkte vi till TJ Maxx och shoppade lite och sen till Berry Bear för some heavenly froyo! Sen åkte vi hem, chillade lite vid poolen åt Pizza Hut och sen på kvällen tog jag tag i mitt sista skolarbete. För er som just blev lite förvirrade. Jag har ingen mer skola, jag hade bara en exam review som alla behövde göra, oavsett om vi skulle ta provet eller inte, och det var due today. Så jag skickade med det med Elian. Så nu har jag officiellt ingen mer skola alls!! 
 
Mitt liv de senaste dagarna i instagram bilder:

Grattis till mamma och pappa som firade deras 23e bröllopsdag i söndags (19 maj)
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fortfarande ett stiligt kort på dina
föräldrar åren går, hoppas att du njuter av din lediga tid. känner ni något av Oklahoma stormarna.
Kram

2013-05-22 @ 08:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0