Yearbook, Awards Day

Hey y'all!
Hoppas allt är bra med er! Här är allt bra, bara ca 13 skoldagar kvar! Vilket är helt jävla sjukt!
De senaste dagarna har varit roliga. Jag börjar med torsdag!
 
Torsdag: Det var yearbook day! Vilket betydde att vi hade C-schedule, kortare lektioner och lång sista period. Under 5th period gick vi till the gym och hämtade ut våra yearbooks! ÄLSKAR DEN!! Vi köpte även en biljett och under 7th period hade vi en timme i the gym för alla som köpt en biljett och hade ett signing party. Man gick helt enkelt runt till sina kompisar och signerade varandras yearbooks! Som jag sa, älskar verkligen min yearbook! Så många härliga minnen! 
 
Fredag: Rossview Awards Day! Under 3rd period fick vi gå till the theater och gå på the award ceremony. Under den här ceremonyn delar de ut priser till eleverna i olika kategorier och sånt! Jag visste inte vad jag skulle få för pris, men Elian, Fahad (från Ghana) och Sebastian (från Tysklad) skulle också få pris, så vi anade väl att det var för att vi var utbytesstudenter. Det tog ett tag innan det blev vår tur, men först fick jag ett award i Outstanding Achievement in U.S. History. Vilket var väldigt kul, eftersom jag inte ens är från Amerika! Sen fick vi gå upp igen och ta emot ett "pris" eller mer som en recognition för att vi var utbytesstudenter! Det var ju väldigt kul och uppskattat! 



tar emot mitt award i US History

The exchange students

det enda problemet med detta award är att det väger typ ett ton haha, hur ska det gå i resväskan?? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis!! ❤❤❤❤

2013-05-05 @ 20:58:24
Postat av: Lillhagamamma

Ett tips- jag skickade hem grejer med båt ca en månad innan jag skulle hem. Billigare än flyg på den tiden. Fotoalbum , vinterkläder( ej aktuellt för dig) osv då kom dådet hem samtidigt som mig omjag minns rätt. Njut nu sista tiden!!

2013-05-09 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0