Sådär ja!

Nu är rummet städat och nedpackat i kartonger (för er som inte vet det så ska min familj ta emot en utbytesstudent så hon ska få mitt rum) tog mig i princip hela dagen... Förutom nått break för hämtning av hunden hos vetrinären, övningskörning, studsmattehoppning med kusinen och syrrorna (orkade i typ 10 minuter...) och sen pannkaksätning! Förmodligen sista gången jag äter svenska pannkakor på ett tag (och då menar jag den rikigt svenska smaken med hemmagjord jordgubbssylt och grädde och svensk mjölk till det såklart)
 
Har skrivit ihop en matlista nu för dagarna framöver som ska följas! Kan lägga upp den sen:)


hej älskar din blogg och du verkar ha en jätte bra attityd! :D Men jag skulle gärna vilja se din packlista :)
 
SV: Hej! Va glad jag blir när jag får höra sånt! Ni anar inte hur mycket alla kommentarer betyder!
Självklart lägger jag ut min packlista! Ska göra det så fort jag får tid!
 

 Nu tror jag att jag ska ta och gå och lägga mig! Passa på att njuta av att sova i sin egna säng (även om just min säng inte är så skön...) Imorgon är det dags för avskedsmiddag nummer 2! Såå sorgligt!
 
Och just det! jag har ju glömt att berätta att jag och Hedvig (som också ska åka iväg som utbytesstudent) ska vara med i radion på fredag:) i P4 västmanland, där vi ska prata om vårat utbytesår! Ska bli roligt tycker jag:)
 
suddig bild på fyra fyllda flyttkartonger! I bakgrunden kan ni nog se min gröna resväska som ska få äran att följa med mig till USA! Men ni får se den bättre sen, planerar att göra ett inlägg med packningslista och resväska och sånt senare
 
Men godnatt nu!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0